28 ianuarie 2018

Revenirea pe picioarele mele!

.. "Back on my feet again" cum spune atât de frumos Michael Bolton în a sa melodie atât de plăcută și expresivă.. "sunt din nou pe picioarele mele" în dulcele grai românesc..
Doamne Dumnezeule, mi-a trebuit un (1) an întreg ca să realizez că acest om, cu care îmi imaginasem "relația karmică" din poezioarele anterioare.., este un ipocrit, un fățarnic, un "fals în acte publice" și un profitor nerușinat de sentimentele și bunătatea/bunăvoința oamenilor, evident a femeilor, în primul rand, așa cum se întâmplă în viață.
Dezamăgire totală, pierderea inutilă (= irosirea!) unui an "1" fiindcă acesta a fost simbolic anul 2017 (2+0+1+7 = numerologic cifra 1).
Iartă-mă, Bruno, pentru prostia mea, pentru faptul de a nu te fi ascultat, deși m-ai prevenit și atenționat de atâtea și atâtea ori..!! Heilstrom-ul fie cu mine, acum și mereu!
Doamne Ajută, să vină "păcătosului" (păcătoasei) mintea cea de pe urmă, fiindcă nu este, totuși, încă, ceasul al 12-lea, sau cel puțin așa sper, că mai am o bună bucată de viață înaintea mea!
Măcar pisoiul acesta sacru pentru mine este aici, alături, mama mea cea minunată și inteligentă și bună, este de partea mea, în continuare și în ciuda nenumăratelor greșeli și lovituri pe care le-a resimțit din parte-mi, cu și fără știința și intenția subsemnatei..
Te iubesc, viață, și iartă-mă că te-am ..nedreptățit și irosit, mai bine de un an, de la ivirea Nemernicului de Cristi.. iată că-i spun și pe nume, oricum este un nume atât de COMUN!!!
Noapte bună și pace frumoasă în suflet, lumină în viață și în sufletele noastre, Doamne Ajută-ne să rămânem sănătoși și să ne facem cu adevărat fericiți unii pe alții, în Iubire, Încredere și CREDINȚĂ în Dumnezeu și în Bruno Groening, micul său "transformator", care ne ajută neîncetat, dacă îi permitem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu