23 iulie 2018

Asa nu se mai poate!

Desi titlul pare de asa natura, dar nu este unul politic.. :)

REZOLUTIE MAJORA, CA DE PRIMA ZI DIN ZODIA LEULUI, DIN CARE CU ONOARE FAC PARTE! :)



O revolutie intentionez sa intreprind cu propriul meu corp, spirit si mod de a-mi organiza timpul.
De cand sunt 'tanara pensionara', tot timpul poate fi numit "liber", dar este super-important cum il gestionez!
Fara a colabora cu Divinitatea, invatand sa vorbesc dar si sa ascult/percep sfaturile pe care mi le transmite in cel mai inefabil mod, nu este posibil sa merg inainte asa cum mi-am propus.
Am observat ca abordarile seci, rationale si 'scientific' do not work on the long run (asta pentru cei care nu inteleg prea bine limba romana dar incearca sa-mi descifreze blogul, deci sa-i ajut).

Fiindca este totusi 2 a.m. si maine dimineata la 10 am deja musafiri la ..indreptat genunchii mei chinuiti si defectuosi (sper sa fie mai mult bine decat mai rau, evident), nu mai continui aici dar imi mai fac niste cateva notite pe jurnalul meu personal.

Am ajuns la o greutate corporala neingaduit de mare.
Nu ma mai incape nimic.
Nu ma mai pot privi barem in oglinda, de jena, parca nici nu ma mai recunosc... eu nu sunt/eram Asta!
M-am ingrasat din 4 motive clare:
- depresia inerenta unor perioade (cu up-s and down-s), inclusiv de cand nu mai sunt salariat ci asumat pensionar; + efectele vesnicei bipolar disorder, always sinusoidal, never on a straight totally balanced line; but I assume it entirely and treat it properly;
- menopauza intervenita la aproape 50 ani, in luna mai 2017, deci un pic peste un an, acum;
- incetarea regimului extra-restrictiv tinut 1,5 ani, cu o vointa de-a dreptul draconica (desi nu-mi place termenul, este edificator). Acum mananc dulciuri la greu, de pilda, gen dulceata pe paine sau inghetata in cantitate mare, si cu pofta mare (exacerbata).
- din octombrie 2016 sunt Vegetarian si nu mananc carne sau mezel deloc, doar produse lactate si oua, din sursa animala. In the future, wishing of course to become a Vegan. This is the objective of most current vegetarians.
Am vreo 93-94 kg in prezent si am ajuns sa mananc (de pofta, si ca pe un antidepresiv si calmant) cate un borcan de dulceata pe zi, facuta in casa, de tanara gospodina care conduce si aprozarul de la care ma aprovizionez in mod curent.
Metoda pe care o voi folosi: Vizualizare pentru scaderea in greutate, conceputa de Jon Gabriel (USA) ca pe niste meditatii ghidate in scopul vizualizarii tintei de atins; metoda include o dieta restrictiva liber asumata, fiindca vii practic dupa ani de studiu al alimentelor, caloriilor, componentelor lor etc.
Genunchii nu ma mai tin din varii motive, dar greutatea excesiva este cu siguranta unul dintre ele.
Rezolutie: 30 kg pana la 1 aprilie 2019. (cam 8 luni), effective immediately, as of today.
Nu mi-a placut niciodata sa zic ca incep din ..genericul "maine", fiindca maine este reprezentat de sirul tuturor zilelor pe care le mai am de trait.
Ca si dieta restrictiva, iata cam ce voi considera eu permis si nepermis:
Alimente Permise:
- 2 felii prajite de paine (dimineata neaparat) unsa cu branza de vaci slaba, eventual de la Sibian e ok, nu mi se pare excesiv de grasa;
- O cafea cu mai putina zaharina (ca sa ma dezobisnuiesc de gustul de dulce) si cu un singur biscuite dietetic si cu lapte Zuzu de 1,5%
- Fructe ..la greu (dar nu la foarte greu). Da pentru pepene verde, caise, piersici, cirese, visine, kiwi, portocale, mere, pere mai verzi (nu prea des).
- Branzeturi mai slabe (cottage slab, tot ce gasesc mai slab pe parte de branza si cottage cheese in Carrefour).
- Iaurturi slabe.
- Telemea pe care o degresez.
- 2-3 oua fierte/saptamana.
- Salate cu rosii si ardei si ceapa, presarate cu branza rasa, vor fi foarte tempting si gustoase.

Am un stomac asa dilatat in momentul de fata, incat cred ca ar fi bine sa tin o zi (prima zi cu cafea si in rest cu apa chioara, pe bune).
Si cu vizualizarea in fata, fac decupaje din reviste, inclusiv online,este foarte important sa reusesc sa ascult cd-ul lui Jon Gabriel de la cap la coada, fiindca mi se pare singura metoda desteapta, care recurge la forta imensa a subconstientului si la mobilizarea acestuia, asa ca fac whatever it takes and demands in order to improve motivation and boost imagination for this long-desired target.

Mama, maiculita, si ce haine de firma ma asteapta sa le port, e boxa plina!!!!
Plus toata partea dreapta a sifonierului.
Iar a ramane in shape ramane o preocupare cinstita si onesta si controlabila pentru tot restul vietii,



Alimente nepermise:
Paine in mod curent (cu exceptia acelor 2 felii prajite dimineata);
Paste fainoase si placintele de orice fel.
Mamaliga si tot ce tine de porumb (da, ingrasa, si porcul se ingrasa bietul de el cu porumb)
Ciocolata, inghetata, prajituri, foetaje, biscuiti, gem, dulceata, cu sau fara zahar - trebuie scapat radical de dependenta de gustul de dulce!
Pepene galben si struguri si nu mai mult de 2 banane coapte pe zi (sau 3 mai verzi).



Ca sa-mi vad de viata mea inainte, in cel mai senin mod cu putinta, trebuie sa scap de doua mari probleme interioare:
Grasimea care ma sufoca deja (la 1,62 - 1,63 cm si 93 kg) si reprezinta un complex in imaginea mea de sine
Sa-mi transcend Ego-ul, mi se pare ca am devenit cam increzuta si atot-stiutoare si trebuie sa revin la humility and humbleness in relation with GOD
Sa renunt definitiv si pe viata la cumparaturi online, care au intotdeauna un skepsis, te atrag intr-un valatug al ofertelor care-ti acapareaza si viata si buzunarul. Ce-am facut acum recent cu pensia este de neiertat: imi doream eu niste chestii ieftinite de pe elefant.ro si desi erau cat pensia aproape, desi mi-am banned accesul pe site-ul cu pricina, tot am "reusit" sa-mi ridic produsele minunat de reduse ca pret si minunate ca aspect, dar la o suma totala, cum spuneam, fabuloasa.
Si intre timp, au aparut atatea si atatea nevoi: dintii mei cu o carie chiar in fata, dioptriile care cresc, diverse suplimente naturale necesare, antidepresivele partial platibile, ca si sleeping pills.
And now I will do the wisest thing I possibly can, under the condition:
Turn my Face to GOD (by means of Bruno Groening, it seems a bit easier, he is still with us to help), talk to Him in the most honest and frank possible way, admit my faults and default attitudes and simply talk and register/record/ write His advice regarding me and me alone. My discussion will be totally personalized as it should be for everyone's case, getting to specific talks and not general bla-bla, like in a demagogic political debates, that are so sterile and I dislike profoundly.
It's 3 a.m. passed and I will continue my ideas belonging to this resolution, from today later on.
Don't forget to drink just plain pure water in big quantities in order to drain your body, and I would your soul, as well...
Water is the essence of life on earth, never forget it and slip it out of the mind.
Goodbye every dear friend who reads me, I greet you personally and send you my warmest regards.
Good night, sleep tight, in the meantime I shall make some more sketches on my diary, in order to feel prepared in this Monday morning, when it begins, of course, the rest of my life.
Beyond any spiritual boundaries, if I am allowed to endeavor such a statement.
See ya before long!
ManuElita



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu