11 august 2018

Despre vindecarea corpului fizic

...si implicit a celui Astral

De vreo doua luni, am dureri atroce de genunchi, in speta cel drept ma sacaie amarnic.
Gonartroza bilaterala era un diagnostic mai vechi, stiut de mine.
Dar situatia devine tot mai suparatoare..



Va fi oare nevoie de interventie (laparoscopic, sau chirurgical) ?..
Si daca da, de ce oare?...! (in sens abscons)

Ma pretind un "om spiritual", nu o ignoranta ce haladuieste prin viata, fara a-si pune intrebari esentiale, fara a se ruga la Dumnezeu, si desigur la cel Launtric, sau fara a iubi si a empatiza cu tot ce este suflare vie.
In cartea celebra a lui Paramahansa Yogananda, scrie ca pana si pietrele au propriul lor sistem de "simtire", nu numai fiintele vii, care se apara toate disperate cand viata le este in pericol.

Viata este in realitate nemuritoare si invincibila, fiindca nu vom pieri Niciodata, ca spirite vii de Lumina.

Si, cu toate acestea, durerea despre care vorbeam, persista, insista, as spune.

Bruno ajuta si lucreaza acolo, este cu siguranta Regelungen, durerile de curatire despre care invatatura lui Bruno Groening vorbeste cu destula claritate.




"Credinta voastra va va vindeca", spune si Iisus, adica omul ("Ecce Homo!" - "Iata Omul!".., in toata splendoarea sa, pentru cei care au uitat bruma de latina, predata odinioara in scoli), Iisus fiind cel care pe scala nivelelor de constiinta calibreaza cel mai Sus in raport cu restul pamantenilor, adica la acel maxim, sau varf, care este "1000" = Adevar Absolut.

Eclipsa de Soare de astazi, 11 august, fie ea si partiala, o resimt si in sufletul meu, oarecum ranit de atata suferinta fizica. Mereu ma intrebam care este mai atroce, durerea fizica sau cea spirituala; este clar ca fiecare din ele isi ia tributul ei, sunt pana la urma greu comparabile.

Astazi am dormit aproape toata ziua. La propriu. De la Tramadol, de la un amalgam de medicamente, care numai bine Inimii mele "dilematice" (ca sa nu zic problematice) nu ii fac.

Intre timp, intr-o piata din Bucuresti (cu siguranta, nu "intr-o piata persana", vorba cantecului..) s-au dus lupte, s-a combatut, dar victoria nu se obtine prin lupte de strada. Eu asa consider si chiar cred in asta.
Viata va fi mai buna cand vom obtine victoria aceea importanta din noi insisi, victoria Sinelui asupra siesi, asupra instinctului, asupra animalismului, asupra conservarii, cand ne vom scufunda atat de adanc in Noi Insine incat Victoria se va obtine automat si in primul rand Moral, nu prin mijloace sau metode de ..suprafata, sa le zic.
Nu zic altceva decat vreau sa zic. Vorbele mele de aici si acum se pot lua ca atare, "ad literam".
Este trist ca ne luptam pentru Libertate Exterioara, cand nici nu avem macar habar ce este aceea sa fii liber interior.
Nu zic ca nu empatizez cu ei, cei veniti sa ne libereze din jugul asupririi barbarilor de tirani, dar legile spirituale stiu mai bine: acolo unde se indreapta atentia, acolo curge energia (ideea centrala din "Secretul" Rhondei Byrne). Daca ne sculam cu totii "impotriva" a ceva, atunci acel ceva pe care noi ne revoltam, creste. Creste Nedreptatea, creste cel Puternic.
Bogatului i se va mai da, iar saracului i se va lua si ceea ce avea.
Lege absoluta, spirituala, concretizata atat de evident in plan fizic.




Ce fac eu gresit, de ma doare genunchiul atat de tare?
Am o rigiditate, de vreun fel, pe undeva?
M-am axat atat de mult pe comenzi online de carti, incat m-am pierdut de/pe mine insami?

Răspunsul il stie numai Bunul Dumnezeu!
Voi incerca (cheia este "a reusi") sa iau legatura cu El, fiindca el este oricum si in mine, scanteie de Dumnezeire, ca fiecare.
Iar daca chiar trebuie taiat in carne vie (si nu am mai pus ghilimelele de rigoare), atunci let's do it.
Ma intreb insa cum voi fi anesteziata... se va ridica sufletul si va supraveghea el totul, in cele mai mici amanunte?.. Si asta, tot Cel de Sus, le stie cel mai bine.

Sa facem deci, ce e de facut si sa dam Cezarului, ce este al Cezarului,adica ce i se cuvine.

Sper ca urmeaza un "Va Urma" curand, curajos si plin de bucurie!
Da, bucurie, indiferent de "verdict", fiindca eu mi-am ales "Calea, Adevarul si Viata".

Noapte buna, pentru toti cei adormiti acum, la propriu, dormiti cat mai bine ca maine Soarele ne joaca feste.

Ancuța ManuElita RAM
(pe scurt A.M.R., dar pana cand, ce si cum?.. Asta e intrebarea, eu si nemuritorul Hamlet, inca o mai rostim) :))

P.S. Mi-am gasit pe Google diagnosticul spiritual: 

GENUNCHII: simbolizează legătura între suflet şi personalitate. O problemă la genunchi indică o îndepărtare de scopul său din această încarnare şi un refuz de a evolua, mândrie înmagazinată, încăpăţânare, lipsă de flexibilitate.

Sursa:

Cauzele spirituale ale bolilor și suferințelor noastre, enunțate de celebrul Valeriu Popa. ”Prin boală, omul trebuie să înţeleagă că a greşit undeva”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu