22 martie 2016

Everything happens for a reason.. (Totul are o explicatie..)



Observ ca in lume se duce o lupta asidua intre Bine si rau.
Doamne-Doamne, ma tulbura  profund evenimentele de astazi, din Belgia.
Toti isi spun, fara s-o rosteasca si fara sa-i priveasca pe ceilalti in ochi: „S-ar fi putut intampla si aici, la mine, la Noi, in drumul „meu”, Oriunde, sub ochii mei, cu cei dragi mie ...”

Este trist, este incredibil.. sunt (din nou!) consternata.
Noi, oamenii, cu inconstienta, ne taiem craca de sub picioare, la propriu... De ce nu sunt exterminati odata pentru totdeauna, acesti cretini de teroristi?
Exista sistem de sateliti, Totul se poate vedea, in timp real, chiar si graul separat de neghina, si in schimb ii prind „p-astia” dupa luni de zile...
Interesele politice (‚ochii inchisi’ la astfel de evenimente – neluarea de masuri, adica) provin din interesele celor care vand arme si aparatura militara, iar acestea provin din interese economice, adica LACOMIA, care a produs atatea victime (directe sau colaterale) si cu ocazia crizei (/crimei) internationale organizate, din 2008..
GREED = LACOMIE (engleza) - exact cuvantul folosit de Michael Douglas in celebrul film „Wall Street” – partea a II-a.
Sunt foarte miscata de suferinta..asa am fost mereu, asa ar trebui sa fim toti, la o adica..sa simtim si ceea ce simte „aproapele nostru”.
Niciodata istoria nu inceteaza sa ..se repete..
Lacomia priveaza „Lumea” de Omenie.
Si iarasi ne intoarcem la „Iluminati”, teorii conspirationiste s.a, in legatura cu cei care „conduc lumea”, aspecte care preocupa pe mai multi oameni decat s-ar putea crede.
Nu ca eu as cunoaste foarte mult despre acest subiect...doar ca am mai citit cate ceva, destul ca sa cred ca..., sa-mi fi format (normal!) propria opinie!

Destul pentru astazi.. se subinteleg destule, cine are cap/creier sa si-l foloseasca (daca sunt intrebata: „si la ce bun?”.. chiar ca nu as mai sti ce sa raspund..!)

O sa ma straduiesc, pe cat posibil, sa fiu mai des „comunicativa” pe blog.
Sau ‚mai reactiva’, sau ....cumva, sa tin aproape.. (o fi util, n-o fi, nu stiu, sunt lipsita de feedback in procent de 100%, cu toate postarile mele..!)
Este indeajuns sa-mi propun, ca sa scriu.
Restul, ca sa spun asa, decurge de la sine, spontan, se leaga, se insiruie ideile ca margelele pe ata..
Chiar daca blogul meu este cvasi-necunoscut si are o „audienta” redusa, cel putin stiu ca ..nu strig in pustiu!..

Hopefully, pe curand!

Manuela RAM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu