23 aprilie 2018

BRUNO E CU MINE


Eu te chem și ești aici
Sfatu-ți bun, ce tu îmi zici
De-l urmez fără-ncetare
Sufletul îmi crește, Mare



Dumnezeu cu tine-i Una
Nu mai simt ce e furtuna
Sufletu-mi, el îmi grăiește
Și în adevăr vorbește.

Bruno Gröning, frate bun
Eu la pieptu-ți mă Adun
Și cu lacrimi în ochi spun
Dumnezeu e cel mai Bun!

Din Iubire ne-a creat,
Sufletul, el ni l-a dat,
Să îl ținem nepătat
Și mereu, mereu curat.

Nu îți pasă de-a lumii fală
Bruno, inima-ți Egală
Cu săracul, cu bogatul
Cu cinstitul, neîntinatul,
Și când mi-este cel mai greu
Tu îmi spui de Dumnezeu!

Iartă-mi Doamne și greșeala
Că din ea îmi învăț Calea
Sprijin bun tu ne-ai trimis
Bruno, parcă ești un vis

Cu el, viața-i mai ușoară
Tot ce-i bun, prin el coboară,
Și de-ar fi viața doar un vis
Iubirea ta-i de Nedescris.

Aș vrea să știu, cum de exiști,
Și atâția oameni sunt triști
Ei de tine n-au aflat
Sufletul nu ți l-au dat
Viața nu și-au Acordat.

A fi prieten Bruno Gröning
E așa frumos și e Statornic
Și un prieten minunat
Bruno Gröning, el ți-a dat

Tu din Cerc să nu mai pleci
Sufletu-ți păstrează-n veci
În prietenie și Onoare,
Pentru ca, prin drumul tău,
Să te-ntorci, în Dumnezeu!






ManuElita
Cercul 3 București

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu