13 mai 2009

Jurnal ..tocmai din 29 mai 2008

Purced la intocmirea listei celor 10 obiective, asa cum este indicat ca prim pas in cartile de dezvoltare personala moderne.
Mi se pare mult 10 obiective, si toate sa fie prioritare..
Lista de prioritati..dar, mai ales, apoi lucrul, punct cu punct, la indeplinirea obiectivelor proprii. De fapt, percep acest „lucru” ca pe „munca cu sine”, munca de a te auto-convinge neincetat ca merita sa lupti pentru acele idei, fiindca ele te reprezinta, in primul rand in proprii tai ochi, si indeplinindu-le, iti creste respectul de sine. Nu-i asa?.. Desigur, respectul de sine intervine si din relationarea cu ceilalti, dar eu consider ca relatia cu ceilalti vine intotdeauna pe locul doi, fata de relatia ta cu tine insuti.
Ii datorez mult lui Osho in directia creionarii conceptiilor mele „despre lume si viata”. Desi aceasta este in mod evident o relicva a limbajului de lemn, si nu o pot folosi decat cu ghilimele, din acest motiv, totusi eu am vorbit serios si fara sa fac deloc trimiteri la ..raposata epoca ..de aur (sau arama, ca atunci exista industrie, acuma ea nu mai e!).
Revenind...
Voi creiona cat voi putea, in starea de spirit a acestui moment, lista... vreau sa ma simt LIBERA in gandire, descatusata, neincorsetata de niciun „Nu se poate!”, „Nici chiar asa!”, „As vrea eu!”, etc.
Deci, sa purcedem la... tintire (fr. cibler – a tinde spre, a tinti, a aspira la, a avea drept obiectiv >>>).
- 1. din linistea pe care o am in continuare, sa invat sa fiu foarte echilibrata, foarte rabdatoare si sa scriu zilnic cate ceva, oricat de putin, auto-biografic. Totodata, sa-mi fac timp cu consecventa sa duc treptat la bun sfarsit cursurile Eurocor. Toate! (12...!)
- 2. vreau sa-mi fac suficient timp sa citesc in intregime, fara „graba paginii intoarse”, si cu consecventa, cartile de gandire pozitiva pe care le am, plus altele cateva pe care le doresc.
- 3. vreau SA-MI ORGANIZEZ TREPTAT MINTEA, ca sa nu mai fiu atat de raspandita, dezlanata si, drept rezultat, ineficace, ineficienta. Vreau sa am puterea sa duc fiecare lucru inceput in cunostinta de cauza la bun sfarsit! Altfel nu voi realiza niciodata nimic!
- 4. Sa actionez conform filmului „The Secret” si „Legile Atractiei” si sa fac astfel incat sa atrag abundenta – de care am atata nevoie! – in viata mea. De exemplu, sa ma perfectionez la engleza prin cursurile cumparate si sa pot defila foarte sigura pe mine cu engleza avansata. Stiu ca toti care ma cunosc spun ca engleza mea este deja foarte avansata, dar eu am observat ca limba este in schimbare, tot timpul apar expresii noi (vad asta in filme), engleza pentru afaceri a devenit si ea un domeniu cvasi-separat...foarte specializat.
In plus, pe cat posibil, pentru fluenta, mers din toamna la Institutul Francez si/sau Cervantes, pentru a defila well-enough cu 3 limbi straine aproape la perfectie. Nu mai vorbesc de germana, de care sunt amorezata „nu-sh de ce” si pe care o invat si eu pe cat mai ramane timp..
Sa ajung la genul de gandire si organizare a activitatii de „a gandi de 7 ori inainte de a taia o data”, si asta tot mai rapid (ca proces). Multa logica este necesara. Si sa ma incred in intuitie.
- 5. Imi doresc, desigur, o viata implinita in plan sufletesc, sexual, material. Vreau sa fiu si sa devin sigura cine este partenerul meu potrivit in aceasta viata. Este intr-adevar Vladimir sau nu?.. Este foarte important de rezolvat acest capitol!
- 6. Vreau sa ma port mai frumos cu mama, fiindca merita ENORM dupa tot ce-a facut pentru mine. O iubesc f mult si as vrea sa vada ca totusi mai sunt capabila sa reusesc in viata, in ciuda varstei inaintate pe care mi-o atribuie.
- 7. Vreau sa ating proportiile ideale ale corpului meu, pentru a nu ma mai auto-invinovati, auto-flagela si pentru a-mi recapata respectul de sine!
Aceasta se va face treptat, cu rabdare si constienta si constiinta..si fara privatiuni absurde.
- 8. Pentru toate problemele mele medicale, cred ca trebuie sa-mi vindec karma, si in acest sens as apela la „paranormalul” Lucian Iordanescu.
- 9. Vreau sa am bani, sa calatoresc, sa nu mai am finantele ingradite, sa nu mai am timpul ingradit, SA DESCOPAR PREOCUPAREA MEA IDEALA. Este oare a scrie? Este oare compasiunea si dorinta de a-i ajuta pe altii? CARE ESTE MENIREA MEA REALA PE ACEST PAMANT?

Ma opresc aici..deocamdata ma doare si inima (Nu, vroiam sa spun mana!..).

12 iunie.
Pixul acesta portocaliu, cu „Anca”, si muzica descatusata a lui Costel Busuioc (datorita faptului ca sunt singura in birou) imi ofera conditii...
Aseara m-am suparat pe Vladimir (fiindca imi umblase in noaptea de 2 mai la mobil si a trimis SMS Elenei si a apelat-o – desi fara a vorbi -...+ SMS-uri la Antena 1 pe care i le-am descoperit recent, am simtit ca nu mai am incredere in el). Azi tot eu l-am sunat, simteam ca ma sufoc daca nu-l aud, sa-i aduc si inima lui si a mea pe linia de plutire...
Simt ca vreau si pot sa gandesc la scara mare.. Nu mai suport deloc ingradirile financiare, mai ales ca tot timpul apar lucruri pe care mi le doresc si am si diversele datorii (Reader’s Digest, Goldo, BCR...).
Fara doar si poate, il iubesc pe Vladimir daca tot eu am facut primul pas spre impacare astazi. Cred ca suntem suflete pereche, asa neajutorati si complexati si sensibili cum suntem...
„Fara lupta, fara griji”... – frumos material. Sa mearga totul de la sine, sa nu fii incrancenat pentru nimic, sa lasi lucrurile in voia lor, asa, frumos, firesc...
Astazi in jurul orei 13 am primit pentru „Ratzoi” raspunsul afirmativ de la Bego Europe. Sunt extrem de emotionata si impresionata pentru el si nu ma mai pot gandi la nimic altceva. Ascult Celine Dion iar mancarea – ce ciudat... – am ignorat-o.. Sunt transpusa in lumea fanteziei si a viselor, parca peste noapte devenita realitate...
Scumpul meu, iubitul meu, vei pleca, si cat voi suferi.. Ratzoi al meu drag..sunt in pragul deprimarii si al disperarii...
Dar, fruntea sus si curaj!...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu