31 ianuarie 2014

Iluzia statorniciei

Sambata, 26.01.2013 (acum un an si 5 zile, nu este nicio eroare).

Il iubesc tot mai mult pe R., cred ca este THE ONE = Sufletul Meu Pereche.
Vreau asta, simt asta cu toate puterile.
N-am mai simtit acest lucru vizavi de nimeni niciodata. Sa comunicam asa perfect, sa ne intelegem asa bine, sa fim asa atrasi reciproc.
Este un om ca si mine, dar este bland, intelept, Frumos (cu F mare, si pe dinauntru si in exterior).
Ma simt in siguranta "cu El", asa cum spunea chiar el, parca am relua o legatura foarte veche...ce ciudata senzatie, de deja-vu realmente, cand de-abia ne cunoastem.
Simt cum intru intr-o legatura Profunda, poate (si chiar fara Poate) cea mai Profunda legatura din toata viata mea de pana acum. Poate ca el este ceea ce am asteptat intotdeauna. Poate sigur visul meu legat de implinirea romantica se va realiza.
Iar ca rugile mele catre Dumnezeu sa fie si sa devina "coerente si justificate", dupa cum spune Elizabeth Gilbert in "Mananca, roaga-te, iubeste", sa stii clar pentru ce te rogi la Dumnezeu, atunci eu am sa-mi clarific gandurile, sentimentele, dorintele, rugaciunea la Dumnezeu, in cele ce urmeaza.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu