1 iunie 2018

Sunt unul dintre bogații Lumii





Sunt mai bogată decât bogații lumii
Și vieții, eu îi mulțumesc,
Așa o viață, mulți poftesc,
Fără dorințe mari, o dobândesc!

Am o casă
Am o masă
Am o mamă iubitoare
Fie și cicălitoare
Am un motan, ce-a crescut mare!
Am și-un vis, ce merge-n zare,
Făr’ de teamă eu mă simt
Viața toată-mi s-o cuprind
Banii mulți nu-s pentru mine
Eu-mi doresc să fiu – cu Tine.

Viața mi-e binecuvântată
Prin Cuvântul tău, dragă Tată,
N-am dorințe deosebite
Ci doar vise, împlinite.




Aș putea să vreau orice,
Dar din lumea asta mare,
Tot ce vreau, este-un mic Soare
Al meu Soare e în suflet
Și de bine ce-l privesc
Tot mai mult în suflet cresc!

O iubire arzătoare
Îmi face mie suflet Mare
Iar pe Tatăl meu Ceresc,
Eu doresc să-l Dobândesc,
Fiindcă eu, ca fiică demnă,
Port pe fruntea mea o stemă,
Diadema cea frumoasă
Este din stele culeasă.

Lumea nouă o vestesc
O lume de har cuprinsă
Și de dragoste nestinsă.
Iar al tău glas omenesc,
Suflete, eu ți-l rostesc!

Fii tu bun iar, dragă Tată,
Și cu voia ta socoată
Cât mai trebuie, plecată,
Eu pe a lumii largă roată
Căci eu vin, mă-ntorc la tine
Și curând, și cât mai Bine!

Manuela Rămureanu
1 iunie 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu