2 ianuarie 2021

Much better today!


 ... azi mi-am revenit.

Azi a fost realmente o altă zi. Poate că cererea mea a ajuns la Bruno, adică la urechile cui trebuia. De multe ori, este bine să îndrăznim să cerem. Așa se spune și în Biblie..

Totul este să știi ce vrei. Am vrut să dau un sens, și astăzi mi-a mers.

Am învățat cu mare drag la germană (evident, după Eurocor, sunt cei mai structurați, chiar și ca model al lecției așternute pe hârtie), am tradus cea mai lungă relatare pe care o aveam și totul a decurs bine.

Am dormit vreo 2 ore și după-amiază, ceea ce mi-a priit. M-am spălat și pe cap, am fost și la pisicuțe, și cu lichidul de parbriz, și la bancă după ceva cash..

Totul e să nu-ți propui prea multe, să nu te auto-sufoci. După modelul Eneagramei, mă recunosc în tipul 5 de personalitate. Da, e greu să evadezi din ceea ce te caracterizează, aproape în cele mai mici amănunte..

Cu mare drag, ..îmi previzionez și cheltuielile și economiile. Să dea Dumnezeu ca anul ăsta să călătoresc și să-mi găsesc un om apropiat sufletește. N-am pretenții exagerate, nu?..




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu