4 septembrie 2021

Numai cu Bruno!

 Dragi prieteni,

Sunt în cercul de prieteni din aprilie 2016.

Am fost adesea încercată.

La mijlocul anului 2016, am hotărât să ies din cerc, părându-mi-se atunci o bazaconie, fiindcă nu înțelesesem de fapt esența învățăturii.

Eram în acel moment pe punctul să încep să ajut în cerc, cu traducerile. Și mă oprisem, în fapt deraiasem. Erau îndoielile...

Apoi, în anul 2018, notam:

 

Mă bate destul de des gândul de a renunța, de a ieși din Cercul de Prieteni Bruno Gröning, cu toate că simt că este benefic, îmi plac prietenii pe care i-am cunoscut aici, în proporție covârșitoare..
Totuși, odată cu evoluția și cu realizările mele spirituale inerente, tind să vreau să schimb, să nu rămân pe loc, și astfel mereu îmi apare eventualitatea de a ieși, de a părăsi cercul, de parcă aș ști suficient si m-aș afla (auto-intitulat) la o ..altitudine superioară, să zic așa.. ca și cum le știu eu deja pe toate, într-o aroganță care este, de fapt, perfidă și indusă.

Acestei aroganțe și perfidii îi spun cu tărie NU!

Nu vreau să mă rătăcesc din nou, pe teritorii razante și îndepărtate de Divin!..




Este o Grație Divină faptul că am găsit acest Cerc minunat!

Simt că:

Puterea e în Noi, Dumnezeu ființează în Noi, dar nu suntem perfecți, de aceea suntem și ne aflăm aici, la (uneori) dura școală a vieții, ajungând niște copii neajutorați de multe ori, atunci când intervine răul.

Ideea este că la Cerc suntem mulți, mai mulți, foarte mulți!, iar Puterea (și Heilstrom-ul) cresc absolut uluitor și exponențial.
Este bine și foarte indicat să Fim și să Rămânem Uniți.
Nimeni, absolut nimeni nu este imun la rău și la farsele pe care ni le poate juca acesta.

Iată pentru ce, părăsind cercul de prieteni, nu numai că m-aș deprima (mare deserviciu!), dar aș da drumul răului să pătrundă.

Singură, mi-aș pierde mult din putere.
Treptat, pe toată chiar.
Cercul acesta nu este ..întâmplător...!!
Nici Bruno nu a apărut deloc întâmplător, atunci când și în modul în care a apărut, ca un sfânt, ca un martir, ca un vindecător fără pereche. Bruno este un salvator de vieți, cum s-a dovedit de atâtea ori.
Avem nevoie să fim uniți în fața răului, care încearcă prin orice cale, de fapt, să distrugă și să dezbine planeta dragă nouă!
Tocmai de aceea Bruno a dorit să facem un inel sau cerc de lumină în jurul Terrei și s-o salvăm astfel de la colaps.
În prezent, se dă o luptă de proporții gigantice între bine și rău, în fiecare suflet, în fiecare familie și în fiecare situație.
Boala, mizeria morală și materială, au luat proporții de netăgăduit.
Împreună, numai împreună, prin răbdare, meditație, rugăciune și auto-disciplinare în sensul de a practica Binele în mod activ, începem să avem șanse de a izbândi.
Dacă stăm să ne gândim la lupta teribilă care se dă, începem atunci să înțelegem și mai bine validitatea / valabilitatea, credibilitatea și marea Grație a cercului în care ne aflăm, noi, prietenii.
Faptul că este o asociație a-confesională, la care au aderat oameni din absolut toate religiile, cărora Bruno le spune clar să nu renunțe la credința și confesiunea proprie, dar să se roage unui singur Dumnezeu și să practice numai și numai binele.. denotă că nimeni nu este exclus, nimeni nu este favorizat, aici. Nu e loc de dezbinare!
Ci numai de IUBIRE, practicată temeinic, prin Einstellen și grija permanentă față de tine însuți, ca ființă divină, față de toți ceilalți care ne sunt în fapt îngeri și învățători!
Am cunoscut mulți oameni minunați Aici, iar aceștia au devenit adevărații mei prieteni.
Aparent, nu ne leagă decât apartenența la Cerc, dar de fapt ..ne leagă Totul!
Adică ceea ce este important și adevărat: Credința, Adevărul și Lumina!

Atât am scris în 2018, iar acum în prezent vreau să adaug următoarele

Am avut între timp , de la această scriere, multe ajutoare și vindecări și mai ales conștientizări.

Pe Bruno Gröning, eu chiar mă bazez, m-am încredințat acestei învățături cu toată convingerea mea.

Recent, mi s-a întâmplat noaptea să am un vis, mai curând coșmar, și atunci l-am chemat pe Bruno să mă ajute, ceea ce dovedește cât de adânc este el ancorat în subconștientul meu. Desigur, m-a ajutat.

Sau aseară, acest calculator nu mai funcționa, clacase, l-am închis cu mare greutate, iar când l-am redeschis, câteva ore mai târziu, cu un flyer al lui Bruno sub el, și-a revenit complet. Fusesem la un punct de a nu mai putea citi în seara aceasta relatarea de față.

Repet cu convingere, a pleca din cerc echivalează cu a-ți tăia craca de sub picioare, înseamnă că nu suntem încă conștienți de ceea ce primim aici.

Este un sprijin de la Dumnezeu, necondiționat, durabil, pe toate planurile... suntem atât de binecuvântați că Bruno ne-a ales ca prieteni ai săi.. câți oameni nu rătăcesc pe pământ lipsiți de credință, de iubire și sprijin.. aici intervine și capacitatea noastră de a fi deschiși și de a da învățătura mai departe..

Vă doresc succes, putere, credință pe această cale minunată care ne ajută să ne întoarcem la noi înșine, să ne amintim cine suntem și să ne conectăm cu Divinul din noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu