16 aprilie 2021

Reflecții în noapte

 Am observat, cu oarecare surprindere și cu mare părere de rău, cât de mult mi s-a diminuat capacitatea creativă în acești ultimi ani..




În adolescență aveam niște viziuni absolut deosebite, pe care abia acum le văd tipărite în cele mai noi cărți de spiritualitate. Știam și simțeam atât de mult, aveam atâtea idei de viitor legate de ce voi scrie, ce voi tipări.. Visul meu, acela de a deveni o romancieră de succes, se prăvale în van, fiindcă am devenit mult prea mecanică și predeterminată, precum și ruptă de natură, aparent datorită condițiilor/circumstanțelor globale traversate în prezent, însă dacă aș vrea aș putea face mult mai mult..

Tratamentele urmate în ultimii ani își spun cu siguranță cuvântul. Aflând recent de pe Gaia.com, dintr-un filmuleț, despre calitățile și atribuțiile glandei noastre pineale, îmi dau seama că am astupat, fără să doresc asta deloc, imensul ei potențial, pe care sunt sigură că l-am avut pe deplin activat cu ani în urmă. Puteam simți și anticipa cosmosul, lumea spirituală, legătura cu Dumnezeu, scriam în jurnalele vremurilor despre lucruri care acum fac senzație.. puteam face chiar eu senzație prin vizualizările permise mie în acele vremuri..

Totul este Energie, totul este Conștiință.. ai zice că nimic nu mă poate opri din evoluție, dar cu toate astea, chimicalele ce m-au inundat și toropit treptat și într-o mare măsură, mă împiedică să-mi ating scopul acestei vieți, scopul meu spiritual suprem, acela de a împărtăși într-un mod artistic lucruri care sunt mult mai greu de transmis în alt mod..

De câte ori mă culc, am realizat că încep prin a-mi spune mie o poveste sau povestire.. am observat acest lucru când mă trezeam brusc și rapid.. deci eu îmi șoptesc la ureche în continuare poveștile acelea pe care ar trebui, poate, să le împărtășesc lumii, lucruri interesante, aparent fantastice, dar cu o logică și rigoare pe care le-am resimțit-o.. Acest mod de a adormi spunându-mi mie, involuntar, o poveste, este cu siguranță remarcabil și mă face și mai mult să înțeleg cât de departe sunt în prezent de ceea ce mi-am propus înainte de întrupare.. La nivelul latent am atât de mult de dat, potențialul meu subconștient este enorm și bubuie, dar ..nu sunt lăsată.. cum să spun altfel..

Noapte bună, vise plăcute, îngerii să ne sărute!.. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu