5 decembrie 2021

OPREȘTE-TE!



 ... aceasta este o conștientizare extrem de importantă, primită în această noapte.. ca și un cadou de Moș Nicolae, însă de la îngerași, nu de la moș.. am simțit clar sursa îndemnului.

Nu mă pot apropia de Dumnezeu continuând să fiu înfiptă în materie.




Să mă opresc, se referă la comenzile mele de cărți, mari, nesăbuite și continue, parcă fără sfârșit.. dorințe de alte și alte cărți, unele nou apărute care completează ediții ale unor autori contemporani.. ba acum am dat și în patima achiziției de cărți de la marele anticariate bucureștene.


...casa mea ajunge treptat să semene uluitor cu imaginea de față...

Am 5 comenzi pe "rol", chiar acum, as we speak.

Ce să fac?? Am primit îndemnul.. chiar mi-a pătruns în suflet și în minte..

Să opresc valul dorințelor de tot felul.

Ce rost are această irosire fără margini de Resurse, care mi-au fost cu adevărat acordate Divin, de la sursa noastră Unică de Energie, God Almighty.

Nu este neapărat necesar și imperativ să mă opresc imediat! Îndemnul nu mi-a venit cu disperare, ca și cum .. oprește-te în acest moment, că vei fi aspru pedepsită.. Nu, a venit foarte blând, de aceea am simțit sursa sa ca fiind angelică.

Voi mai continua ideea, cred asta.

Deocamdată, meditez în continuare la acest (ne)așteptat impuls primit... cred că-l așteptam de mult timp. El se referă de fapt și de drept la dorințele de tot felul. La toate dorințele mele lumești, materiale. Dar în special la comenzile inutile. Și pe primul loc, în ordinea importanței și a resurselor alocate, se situează, cum am mai spus, cărțile.... iubite, dorite, dar până la urmă atât de neglijate, după ce sunt cumpărate.


Stai așa! ... ascultă-ți sufletul!
De ce fugim permanent de vocea lăuntrică, cea care ne dorește Binele Suprem, care ne poate vindeca de orice boală sau problemă.. stai pe loc, nu fugi, aici se află rezolvarea problemelor tale...
Acest ultim paragraf l-am găsit notat de mine cândva la începutul anului 2021, dar se pare că nu prea a avut suficient ecou în inima mea, de vreme ce nimic nu s-a schimbat, cel puțin până acum.. și mai ales când l-am recitit recent nu mi s-a părut deloc familiar, era într-un registru străin mie, dar scrisul este al meu, nu e acesta dubiul.. dar din păcate nu am ascultat la timp. Vine însă un timp pentru toate, cum se spune. OARE acum voi asculta?..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu