4 ianuarie 2022

OPRIȚI OFENSIVA ZAHĂRULUI


Nu voi scrie vreun articol formal, dietetic.. gen ..că ne îngrășăm datorită zahărului în exces, etc.. uitând că într-un fel ne îndulcește viața. Nici nu-i iau apărarea, dar nici nu-l pot nega în totalitate.
Este plăcut, îndulcește existența însă rotunjește formele.. eu știu foarte bine despre ce vorbesc, fiindcă până acum l-am adulat, venerat, m-am prosternat ca în fața unui zeu atotputernic și dominator, căruia nu-i puteam rezista. Un zeu care putea contracara orice așa-zisă nefericire, devenind însă chiar el o sursă de nemulțumire crescândă.
Se impun desigur măsuri drastice, fiindcă acest zeu mi-a intrat în sânge, ca la orice dependență.
Mi s-a spus că dacă nu voi consuma dulciuri 21 zile, voi putea să renunț la ele 4 good. Asta și intenționez. Au trecut deja 7 din cele 21 zile ale ..rețetei. Un pic de rezultate au apărut deja, ce bine, nu-i așa?..!



În orice urare de bine, se inoculează și ceva vizibil dulce, am I right or what?..



Oare voi urma pașii în continuare, așa cum (mi) se cuvine? Asta dacă mă respect cu adevărat, pe mine ca suflet și ca trup - un dar divin..
Multă lume (își) promite, cât de puțină lume reușește să se lupte cu ceva atât de ..la îndemână. Dacă nu mai ai adversarul în fața ta, l-ai bătut deja! Pierde prin neprezentare! Nu mai cumpăra nimic dulce și el va pierde jocul, după 21 zile lipsă la competiție.
Să fie așa, să nu fie?..
N-am decât de pierdut dacă nu încerc, atâta cât ține de mine.
Și ține, destul de mult. În noi se află toată puterea, de noi înșine și de calitatea gândurilor noastre depinde destinul nostru și calitatea vieții însăși..
Hai să mai vedem.. desigur că nu e singurul subiect care mă preocupă, în lupta aparentă cu destinul. Ce bine că nu este implacabil. Ce bine că ne stă în putere să ne luăm la trântă cu acea entitate negativă din interiorul fiecăruia și să facem astfel încât s-o punem zilnic la pământ, să nu-i mai permitem să se inoculeze.. deviez desigur de la subiectul du sucre.
Puritatea noastră interioară necesită un efort continuu de purificare! Nu e ușor! Cine a zis că viața e ușoară, sau că e dreaptă?.. Nici bogații nu sunt prea fericiți, cu toți banii din lume există nemulțumire și țeluri care aparent nu pot fi atinse, există frici, temeri și multă-multă prostie, din prea păcate.. Da, exact, de la multe păcate..
Voi continua, dar poate voi dansa pe altă muzică, cu un alt titlu..
Pe curând, mes chers amis!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu