27 septembrie 2022

COVID a trăit la mine acasă

 ... și asta a însemnat penitență, suferință, dar și disciplinare și întărire ulterioară.

Luarea, asumarea unor decizii bazate pe o luptă cinstită.



Din tot ce a fost, mai ales suferință, transpirație, frisoane și tot soiul de febre, am ajuns să mă cunosc mai bine! Da, deci concluzia logică este că tot răul e spre Bine! Spre Binele suprem al ființei (mele).

Am primit multe conștientizări. Rezolvări pentru viitor. Un nou drum. Eram pierdută pe fostul drum.

Am înțeles multe despre mine. Și mai ales că mă complăceam într-un rol mărunt al propriei vieți. Victimă asumată a ciclului alimentar derizoriu, ce mi-e poftă aia mănânc și totdeauna când vrea ..mușchii mei (vorba vine).

Deci o să-mi gestionez altfel alimentația, poftele, Sănătatea și Puterea. Supușenia trupului. El trebuie să se supună minții, nu să-i dicteze acesteia, prin pofte permanente, absurde și necontrolate.

Cu părere de rău, mama este, a fost și rămâne exemplul negativ în această ecuație. Trăiește numai prin pofte. Știe să dea sfaturi la alții și să critice și să judece, dar pe sine nu se vede nici măcar la vârful nasului. Îmi pare rău pentru ea. Trăiește ca să-și satisfacă poftele și capriciile. E singura ei rațiune de  a fi. Și nici măcar nu-și dă seama, e așa de îngăduitoare cu sine. Totul îi este permis. Dacă o acuzi cu ceva, se ascunde după vârstă. Cică asta-i dă dreptul să .. așa și pe dincolo. Aiurea paravan! Ar trebui din contră, să-i fie rușine că la vârsta asta, nu conștientizează în ce cerc vicios se adâncește. Cum se spune pe românește, îți sapi groapa cu gura. Cu ceea ce bagi în ea.



Dar, nu-i așa, de aceea a dat Dumnezeu liber arbitru. Mama are alte lecții pe acest pământ. Dar refuză să învețe și ceva de la mine. Adică să privească în sine, să evolueze, să tindă spre mai mult, nu să râdă ca proasta cu loserii ăia de fiecare dimineață de la Neața cu Răzvan și Dani. Ăia sunt niște pierzători și ea odată cu ei. Nu învață din toate lecțiile alea aparent instructive decât să vrea mai mult. Și asta vrea și sistemul, să ne supună prin a vrea mai mult, devine coercitiv. Vrem mai mult, hrănim consumerismul, depopulăm planeta. Ne îndatorăm la bănci și la un sistem complet fals de valori.

Dar atât am avut eu de spus la această oră ciudată, nici de noapte perfectă dar nici matinală încă.

Covid-ul m-a vizitat și m-a frământat ca pe un lut încins. Am suferit enorm, am transpirat și m-am vlăguit cum mi-e greu să exprim în cuvinte. Dar am revenit!! Back on my feet again, cum zice bine Michael Bolton. Jalnic ard de viu chinuit ca Nessus ori ca Hercul înveninat de haina-i, focul meu a-l stinge nu pot cu toate apele mării (din Odă în metru antic a poetului nepereche al neamului românesc).

Eu nu m-am îndrăgostit de Covid, ci de mine! Mi-am dovedit că rezist la mari intemperii și pot lua hotărâri strategice pentru viitor. Trebuie să ies din zona de confort delimitată de mama.

Da, există banii între noi, dar ăsta nu e un argument suficient de solid ca să mă sacrific psihic în favoarea ei, și de acum înainte! End of line..!

Și, să nu uit să spun că Îngerii m-au ajutat! Aproape i-am văzut cu cerculețe galbene în jurul patului, rotindu-se. Bruno a fost acolo cu mine, neîndoielnic. Mulțumesc făpturilor eterice, spirituale, care m-au ajutat atunci când mă agitam fără cuvinte, pierdută într-o mare neguroasă a disperării și lipsei de orizont..



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu