14 decembrie 2022

Adio, dar ..rămân cu tine!




 Este foarte târziu în noapte, până și pisica (mai bine zis motanul) a trecut la somnik profund, trasul pe dreapta cum se zice.

Ascult Radio Romantic, care adesea la astfel de ore se axează pe romanțe spaniole de grande sentiment, ca să le zic așa..



Iubesc atât de mult frumusețea, încât nu mă pot împiedica să nu mi-o doresc din tot sufletul, fie că e vorba de lucruri materiale deosebit de atrăgătoare sau sentimente, cărți, tot ce-mi aduce bucurie în suflet. Aș vrea să știu pe unde să o iau, dar subconștientul meu este foarte puternic încă și mă atrage, cel puțin noaptea în somn, în mrejele unor sentimente vechi, de cel puțin 6 ani și mai bine, adică de când am plecat din ANB..

Gândurile mele, cele strict subconștiente, se întorc spre el, acel El de care nu bănuiam că viața mă va despărți atât de abrupt și de implacabil, pentru totdeauna, pe veci. Nu-mi doresc să sufăr dar observ dimineața, la trezire și reamintire, cum visele mă dor aievea, fiindcă mă rănește dorul de el.. acel el cu care am petrecut atâta timp pe atunci, fără să fi simțit nimic, aparent, doar aparent.. În ultimii ani începusem să simt că înseamnă tot mai mult pentru mine, dar niciodată legătura nu a fost clară sau altfel decât profund ambiguă și, mă tem, strict unilaterală, adică numai din partea mea s-au dezvoltat acele simțăminte pe care pur și simplu nu le-am putut controla și ține în frâu. Nu-mi plăcea caracterul lui, dar îmi plăcea el cu totul.. just like that. A rămas o fantasmă care mă bântuie aproape în fiecare noapte și mă chinuie, mai ales că nici măcar vocea sa nu-mi mai este disponibilă, totul s-a tăiat, s-a tăiat profund și absolut definitiv. Cum să suferi pentru ceva ce nu ai stăpânit niciodată, decât poate în vise.. și nici atunci până la capăt. Mi-e tare dor de tine, M.., mă bântui și m-ai îndepărtat de lume, mi-ai tăiat orice dorință de a-mi reface viața cu un semen de-al tău, cu un bărbat oarecare, fiindcă tu ai însemnat pentru mine mai mult decât aș fi crezut eu vreodată, even in my wildest dreams of that specific time..




Nu aveam nimic în comun, dar ceva totuși s-a născut, oricât de straniu și de absurd ar părea!

Noapte bună și pace, dragule M., mai ales că numele tău adevărat nu-l știe și nu-l bănuie nimeni în afara sufletului meu încă rănit și neconsolat de tristețea de a nu te fi putut revedea de atât de mulți ani. Ești în visele mele în mod firesc, însă. Acolo te văd și te aud și sunt sinceră cu tine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu